Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
01.07.2020
Головний спеціаліст з питань запобігання корупції та юридичної роботи апарату Марківської райдержадміністрації
5 300 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Брославська Наталія Григоріївна
Місто (регіон): Луганськ
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра Без вимог до досвіду роботи Вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки 1) забезпечує виконання завдань щодо реалізації державної правової політики з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації; 2) організовує і здійснює юридичну експертизу проектів; розпоряджень голови, наказів керівника апарату, договорів, гарантійних листів, інших актів та їх візування; нормативно-правових актів, підготовлених структурними підрозділами райдержадміністрації. за результатами якої готує висновки за формою, що затверджується Мін’юстом, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів райдержадміністрації; 3) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови та інших актів, що належать до компетенції райдержадміністрації; 4) переглядає разом зі структурними підрозділами райдержадміністрації розпорядження голови та інші документи з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, з метою узгодження їх з вимогами чинного законодавства; 5) організовує роботу, пов’язану з укладенням договорів (контрактів), бере участь у підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів райдержадміністрації, а також здійснює погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів; 7) організовує претензійну та позовну роботу райдержадміністрації, здійснює контроль за її проведенням; 8) аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності райдержадміністрацією; готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків; 9) сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі їх невиконання або порушення подає голові райдержадміністрації письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень; 10) надає правові консультації з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації; забезпечує підготовку відповідних пропозицій та відповідей, інформаційних, доповідних та службових записок з правових питань; 11) представляє та організовує в установленому порядку представництво інтересів райдержадміністрації в судах та інших органах; 12) бере участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, служб та комісій, які утворюються головою для сприяння здійсненню повноважень райдержадміністрації 13) забезпечує виконання покладених завдань щодо реалізації державної політики у сфері запобігання та виявлення корупції в діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату; 14) бере участь у проведенні експертизи проектів нормативно-правових актів райдержадміністрації з метою виявлення корупційних вчинків; 15) розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням; 16) вживає заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових осіб структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, вносить голові пропозиції щодо усунення таких ризиків; 17) повідомляє у письмовій формі голову райдержадміністрації, спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими особами структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату; 18) розробляє план із запобігання та виявлення корупції в райдержадміністрації та інших заходів щодо попередження і припинення корупційних проявів; 19) надає допомогу в заповненні декларації особам, уповноважених на виконання функцій держави, посадовим особам райдержадміністрації; 20) організовує ведення обліку працівників структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень; 21) розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату до вчинення корупційних правопорушень Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На період дії карантину Умови оплати праці 1. Посадовий оклад - 5300 грн. 2. Надбавка за вислугу років на державній службі, інші доплати та премії виплачуються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». 3. Розміри надбавки за ранг державного службовця, а також додаткових стимулюючих виплат у вигляді надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи визначаються та встановлюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами) Термін подачі заявок: 2020-07-08
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме