Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
28.09.2020
Заступник начальника відділу документального забезпечення Луганської обласної прокуратури
7 600 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Ткач Владислав Григорович
Місто (регіон): Луганськ
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Вища освіта, не нижче ступеня магістра або спеціаліста Досвід роботи на посадах державної служби категорій 'Б' чи 'В' або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років Вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки Сприяння начальнику відділу у забезпеченні належної організації роботи відділу, здійснення поточного контролю за виконанням підлеглими працівниками покладених на них обов'язків. Редагування вихідних документів, які готуються структурними підрозділами обласної прокуратури. Внесення пропозицій щодо удосконалення роботи, перегляд проєктів посадових інструкцій та організаційно-розпорядчих документів з питань розподілу посадових обов'язків працівників відділу; перегляд цих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам та надання пропозицій щодо внесення змін до них. Внесення пропозицій щодо покращення процесів діловодства та забезпечення працівників відділу документального забезпечення належними умовами праці. Підготовка та проведення навчально-методичних заходів, стажування працівників місцевих прокуратур та обласної прокуратури щодо організації діловодства. Участь у складанні проєкту номенклатури справ, описів справ постійного, тривалого зберігання, актів про виділення документів для знищення, описів справ про передачу до архіву обласної прокуратури. Забезпечення контролю за додержанням встановленого порядку направлення керівникам місцевих прокуратур завдань і доручень, інформаційних листів та інших документів. Вивчення стану виконавської дисципліни працівників відділу, внесення пропозицій щодо вжиття заходів реагування. Здійснення у разі потреби перевірок стану організації діловодства у структурних підрозділах, підпорядкованих прокуратурах та надання їм практичної допомоги. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб'єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину Умови оплати праці посадовий оклад - 7600,00 грн., надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України «Про державну службу» (3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу), надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці працівників державних органів» (200-400 грн.), інші виплати, премії - у разі встановлення.
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
головний спеціаліст відділу фінансової роботи, Нова державна служба України, з/п 5500 грн. 10.12.2021